.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز فعالیتهای انتخاباتی موتلفه از مهرماه
فارس: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب مؤتلفه بحث بر سر گزینه‌های انتخابات را از نیمه دوم سال آغاز خواهد کرد اما این به آن معنا نیست که تا پایان مهر بتوانیم گزینه خود را انتخاب کنیم.
 
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده درباره نامزدی یک عضو شورای مرکزی تشکل متبوعش در انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: باز هم تاکید می‌کنم که حزب مؤتلفه اسلامی هیچ بحثی درباره مصادیق نداشته است.
 
وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی از چندی پیش برای بررسی وضعیت انتخابات آتی، جلسات مستمری داشته است، افزود: اگر حزب مؤتلفه اسلامی موفق به معرفی نامزد نشود، تلاش خواهیم کرد تا از نامزدهای دیگر گروه‌ها که معیارهای مدنظر ما را دارند، حمایت کنیم.
 
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی حزب مؤتلفه اسلامی بحث درباره گزینه‌های انتخابات را آغاز خواهد کرد، افزود: انتظار می‌رود احزاب و گروه‌ها از آغاز نیمه دوم سال جاری مباحث مربوط به گزینه‌های انتخابات آتی را آغاز کنند.
 
وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی نیز بحث بر سر گزینه‌های انتخابات را از آغاز نیمه دوم سال، شروع خواهد کرد اما این به این معنا نیست که ما تا پایان مهر ماه بتوانیم گزینه خود را انتخاب کنیم، ممکن است انتخاب گزینه حزب مؤتلفه طول بکشد.
 
حبیبی در پایان گفت: حزب مؤتلفه اسلامی تمام تلاش خود را برای انتخاب یک نامزد قوی برای انتخابات ریاست جمهوری به کار خواهد گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.